March 8, 2010

haha

tengok niyang rapik kelmarin. it was okay. the story line was good :)
but ada satu incident laa nk share sket. bahaha bodoh punya mamat ni, die igt die best.. aku masuk wayang with my sis & faiqah. then my seats was 11,12,13. so i went there. oh, there's a guy beside it. so i sit beside him. suddenly dtg a group of guys&girls yg ddk beside us on the left side. okay they all duduk sme but 1 seat tak cukup. watafak ? aku tengok kt tepi tu (kanan) dah full. so, tanya lah mamat kt sbla aku dgn baik, beradabnye.. "bang, er diorg tu tak cukup seat, boleh anjak ke sana sket tak 1 seat. abg mybe salah seat kot." die buat muka tebal je buat tatau. haih "bang, org nk ddk tade tempat bang, bole sana sket tak?" then, "bang, boleh sy tengok number seat tak?" aku hulur tgn kt tepi tuh, tp die cuba cover number tu. die kata mana ada number! "aku cam eh, tepi kanan aku ada number, die punya msti ad gk kan... "bang, boleh sy alih kaki abg jap leh?" alih tak smpi sesaat, "nombor 14!!" aku pun, aih takkan 12 anjak ke 14 teros. mana pg 13? "oh ye ke bang, 14 eh tape ah." die reply "apee?! aku pun takde tempat la! kau duduk je la kt situ! aku pun tade seat jugak! buat tatau je!" me,"aih, bang sy ckp baik2 bang. jgn kurang aja bang" die da buat muka nk pukol. "jangan bang, jangan kurang aja nan sy bang" HAHA that time mmg dah ready nk hentak daa. nasib baiikk dlm wayang =.= babi punya manusia. seb baik my sis calmed me down. his friends calm him down. so we diam jee. then kwn die kata, bla la weh, pg je laa.. pstu die bangun, die kata "eh, jap eh, nk g tengok something" kata kt aku.. padahal nk cover yg die ada seat kt blakang tp nk ddk seat org. BABI kau ah. HAHA suka hati tok mu je nk ddk tempat org. da la kurang aja =.= haihh saboo je ah. some ipohites huh, sukaa cari pasal, suka pandang2 org in one kind.. silap ari mmg kena ah. bodoh tade penyakit, cari penyakit.

No comments: